896

Боротьба з крадіжками власності комбінату

15 вересня на об’їзній дорозі, що проходить біля цеху виробництва та правки кріпильних матеріалів, працівники бюро економічної безпеки зупинили водія автомобільного цеху, який керував автокраном КрАЗ. При огляді кабіни водія інспектори БЕБ виявили дві пластикові каністри, ємністю по 20 літрів кожна. Також при контрольному замірі пального, виявлена його нестача у кількості 7 літрів.

Порушення трудової дисципліни

12 вересня, на початку технологічної зміни, керівництво Грушівської збагачувальної фабрики виявило в стані алкогольного сп’яніння слюсаря чергового та з ремонту устаткування ГЗФ. Перевірка показала, що вміст парів алкоголю, що видихаються, склали 2,46 проміле. Готові документи для покарання цього працівника.

Контроль якісних показників

11 вересня у завалку ГЗФ-2 надійшла руда з Грушівського кар’єру, в якій були брили розміром 1,5*1*0,5 метрів, що призвели до зупинки фабрики на півтори години.

Подібна ситуація повторилася 15 вересня – до завалки ГЗФ-2 надійшла руда Грушівського кар’єру з багатьма брилами. У першій зміні простій фабрики тривав впродовж 2 годин 45 хвилин, у другій – 1 година 30 хвилин.

20 вересня під час переключення фабрики з переробки шахтової руди на кар’єрну, дрібна фракція продовжувала надходити на СК-6. Це призвело до збільшення дрібної фракції у крупношматковому карбонаті. За це вручено талон попередження машиністу ГЗФ.

Підземні видобувні цехи

Весь звітний тиждень шахта №3/5 з плановими показниками з видобутку сирої марганцевої руди справлялася. Проте гірникам "три-п’ять" доставляє проблем очисний вибій, у якому спостерігається значний вихід підземних вод.

Минулого тижня, згідно графіку проведення тестувань з організації надання домедичної допомоги та дії працівників у разі настання нещасних випадків, на шахті №9/10 проведено інсценування нещасного випадку. Комісією дії працівників шахти визнані задовільними.

22 вересня комісією Головного управління держпраці Дніпропетровської області проведено обстеження 2-го західного виїмкового штреку на предмет його готовності в експлуатацію.

Також весь звітний період "дев’ять-десять" з плановими показниками справлялася як з видобутку руди, так і з прохідки гірничих виробок. Минулої п’ятниці у західному конвеєрному і західному відкотному вибоях виконувались перегони гірничого обладнання.

Шахта №14/15 зі всіма встановленими плановими показниками впоралася. Проте нічна зміна минулої середи видобуток сирої марганцевої руди недовиконала через зупинку одного очисного вибою на виконання ручних робіт, обладнання сполучення та відхід ніші. Продовжується перекріплення СК-58 та 4-го панельного відкотного.

Ремонти у Грушівському кар’єрі

У п’ятницю, після проведення ремонтних робіт, приступив до виконання планових завдань 5-тисячний роторний комплекс. Весь минулий тиждень на ньому проводилась низка ремонтів, зокрема установка первинного валу та пересування першого магістрального конвеєра. Продовжуються роботи на крокуючих екскаваторах №№ 69 та 138. На 69-ій машині екіпаж екскаватора займався ремонтом бази, а спецбригада виконувала зварювальні роботи на металоконструкції поворотної платформи. На крокуючому екскаваторі №138 виконуються роботи на підйомних канатах.

Грушівська збагачувальна фабрика

Весь звітний тиждень Грушівська збагачувальна фабрика виконувала свої встановленні планові зобов’язання, проте минулої п’ятниці план не виконано через зупинку фабрик ГЗФ-1 на 4 години 20 хвилин і ГЗФ-2 на 7 годин 50 хвилин. Причиною зупинки фабрик стала відсутність руди.

Разом з основною роботою на ГЗФ минулого тижня проведена низка ремонтів. У нічну зміну минулого четверга проведена заміна барабана на живильнику ГЗФ-1, монтаж очисного пристрою на дробарці №1 ГЗФ-1 та зачистка відмітки "мінус 6".