236

Порушення трудової дисципліни

Вранці 11 травня працівники бюро економічної безпеки доставили до медичного пункту автомобільного цеху Марганецького ГЗК слюсаря з ремонту колісних транспортних засобів, який знаходився у стані алкогольного сп’яніння. Після проведення медичної перевірки на вміст парів алкоголю, що видихаються, прилад звітував 2,1 проміле.

Такий показник відповідає критерію "Сильне алкогольне сп’яніння", тому керівництво автомобільного цеху підготувало документи для покарання порушника трудової дисципліни.

Підземні видобувні цехи

В нічну зміну на понеділок в надрах шахти №3/5 було зупинено вибій для перекріплення 4-ох окладів, оскільки там склалися досить серйозні проблеми з водопритоком. Також минулого тижня було "вигнано" комбайн КДР на металеве кріплення. Разом з тим видобуток сирої марганцевої руди гірниками "три-п’ять" ведеться безперебійно та в рамках плану травня.

Шахта №9/10 весь минулий тиждень стабільно працювала як з видобутку руди, так і з гірничопрохідницьких робіт. Продовжується монтаж 15-го південно-західного вибою – минулого тижня гірники займалися зриванням колій та завозили для подальших робіт гірниче обладнання. Минулої п’ятниці виконана заміна стрічки на уклінному стволі.

Весь минулий тиждень в надрах шахти №14/15 безперебійно виконувалися роботи з видобутку сирої марганцевої руди та прохідки гірничих виробок. Разом з тим продовжуються демонтажні роботи, які розгорнулися на території 23-го південного штреку. Минулого тижня гірники виконали розбір комбайну і почали видавати його елементи на-гора. Вже в п’ятницю на поверхневому комплексі шахти був став та знижуючий трансформатор. Також продовжується перекріплення СК-59 – з початку минулого тижня виконаний переніс кінцевої станції та прокручено конвеєр.

Ремонти в Грушівському кар’єрі

На початку минулого тижня 5-тисячний роторний комплекс було зупинено на регламентні роботи, основними з яких стали: налагодження приводу повороту стріли ротора, ремонтні роботи на редукторі ротора, заміна приводного барабану підбирача конвеєра нижньої рами та вулканізація стрічки на 1-му вибійному конвеєрі. Наразі комплекс знаходиться в роботі.

Продовжуються ремонті роботи на крокуючих екскаваторах, поки вони знаходяться на чергуванні. Так, минулого тижня на крокуючому екскаваторі №2 було виконано ремонт блоків надбудови, на КЕ №138 – підготовка бази для встановлення нових секцій та чищення зумпфів, а 395-та машина виставлена на ремонтний майданчик для заміни вертикально-поворотних валів.