Травма на виробництві
26 жовтня у 4-му західному виїмковому штреку шахти №9/10 стався нещасний випадок з гірником очисного вибою 5-го розряду.
Під час виробничого наряду з прохідки 4-го західного виїмкового штреку гірники виконували відбій гірничої маси у верхній частині тупіку виробки. Після основних робіт ланка почала перестановку запобіжного поясу, під час якої сталося раптове відшарування гірничої маси. Шматок породи, розміром 1,2*0,5*0,3 метрів притиснув одного з гірників до підошви виробки. Побачивши це, колеги за допомогою відбійних молотків звільнили ногу постраждалого, надали домедичну допомогу та допомогли йому дістатися поверхні шахти. При огляді постраждалого лікарі встановили попередній діагноз – закритий перелом кісток правої гомілки. Комісія комбінату з розслідування нещасних випадків проводить свою роботу.
Підземні видобувні цехи
Минулого тижня всі шахти Марганецького гірничо-збагачувального комбінату злагоджено працювали, проте ставалися і деякі перебої в роботі.
Так, на шахті №3/5 нічна зміна минулого понеділка з планом по видобутку руди не впоралася через те, що очисний вибій стояв на ручних роботах по обладнанню перешийка та відходу ніші. Після того гірники виконали переобладнання сполучення та перегін комбайну.
У четвер на шахті не виконані якісні показники видобутої руди. За даними контролерів ВТК, відсоток марганцю склав 23,15%. Все це виникло через те, що руда була засмічена зеленими глинами, в результаті чого знято брак 3 тонни.
Шахта №9/10 весь минулий тиждень працювала задовільно – планові показники з видобутку сирої марганцевої руди виконані в запланованих обсягах. Проте дещо були проблеми з гірничопрохідницькими роботами. Минулого вівторка прохідницькі роботи були недовиконані через схід електровозу – гірники займалися ремонтом рейкових колій. А минулого четверга недостатня кількість персоналу і вихід з ладу вузла перевантаження також внесли свої корективи у невиконання плану.
Минулого понеділка видобувна ділянка шахти №14/15 з плановими показниками не впоралася. Основними причинами стали розкрутка обладнання у 23-му південному штреку та вихід з ладу редуктора КЛШ-650 у 24-му південному штреку. Нічна зміна вирівняла планові показники.
За даними минулої п’ятниці план з гірничопрохідницьких робіт був трохи недовиконаний. Важливу роль у "мінусі" відіграла ситуація, що склалася у 21-му південному штреку – луснула драбина під ППН-1С та гірники займалися заміною двигуна ходу.
Ремонти у Грушівському кар’єрі
Минулого тижня спеціальна ремонтна бригада продовжувала виконувати роботи на 5-тисячному роторному комплексі. За цей період спеціалісти займалися ремонтом ковшів екскаватора із заміною їх ланцюгів та коронок, ревізією системи змащування механізмів нижньої рами та стріли ротора. На магістральних конвеєрах проводились роботи по заміні роликоопор, а на відвалоутворювачі – ремонт скреперної лебідки, ревізія схеми управління 110 вольт та заміна фартуха прийомного бункеру відвального конвеєра.
Також продовжується плановий ремонт двох крокуючих екскаваторів. Минулого понеділка на крокуючому екскаваторі №69 була закінчена збірка лівого поворотного редуктора. Після цього ремонтна бригада розпочала зварювальні роботи на поворотній платформі та перекріплення верхнього рейкового кола. На крокуючому екскаваторі №138 виконані роботи з демонтажу опорних башмаків та розбирання редукторів обертання №№ 2 та 3.
У зв’язку з нестабільними погодними умовами, а саме через рясні дощі, авторозкривні роботи весь минулий тиждень не виконувались.