Порушення трудової дисципліни
10 листопада, після обідньої перерви, начальник цеху підготовки і виправки кріпильних матеріалів виявив у стані алкогольного сп'яніння стропальника свого цеху. Під час проведення перевірки у медпункті автомобільного цеху пристрій показав 2,85 проміле парів алкоголю, що видихаються. До порушника застосовано матеріальне покарання.
Підземні видобувні цехи
Минулий тиждень для шахти №3/5 видався досить нелегким, адже гірничий колектив цеху часто не мав змоги виконати встановлені планові зобов’язання. З самого початку семиденки роботи в очисному вибої було зупинені через перекріплення виробки. Після обладнання сполучення гірники неодноразово займалися перегоном гірничого обладнання. Наразі шахта №3/5 працює над ліквідацією допущеного "мінуса".
Також були порушення і з якості видобувної руди. 9 та 11 листопада контролери відділу технічного контролю зафіксували досить серйозне порушення – у вагон з породою було відвантажено вагон з рудою. За відсутність знаків відмінностей вагонів вручено талон-попередження підземному стовбуровому шахти №3/5.
На шахті №9/10 нічна зміна минулого понеділка з планом не впоралася, через зупинку на перекріплення двох вибоїв та подальших перегонів гірничого обладнання в них. Вже з середини минулого тижня всі відставання від планових показників були ліквідовані. Минулої п’ятниці, разом з основними роботами, гірники виконували перекріплення західного конвеєрного вибою з двох сторін.
Чудово відпрацювала минулий тиждень шахта №14/15 – планові показники як з видобутку сирої марганцевої руди, так і з прохідки гірничих виробок виконуються в повному обсязі. Проте нічна зміна минулої середи план з видобутку руди недовиконала на 40 тонн. Відставання вже "погашено".
Продовжується монтаж 4-го панельного відкотного штреку. Минулого тижня гірники разом з бригадою ПМВЗР завезли обладнання для монтажу СК-60, а також займалися видачею обладнання із 1-го південного східного штреку під монтаж збійки 25-го південного вибою.
Ремонти в Грушівському кар’єрі
Минулого тижня спеціальна ремонтна бригада продовжувала виконувати роботи на 5-тисячному роторному комплексі. В цей період спеціалісти почали наплавлення поверхонь роз’ємів корпуса редуктора на самому роторному екскаваторі. На відвалоутворювачі завершено ремонт скреперного чищення, після чого спеціалісти, спільно з наладчиками, відпрацювали у холостому режимі схеми запуску механізмів.
Поки крокуючі екскаватори №№ 2, 116, 67 та 395 знаходяться на обмеженні електроенергії, ремонтні бригади займаються на них регламентними роботами.
Продовжуються планові ремонти крокуючих екскаваторів №№ 69 та 138. На 69-ій машині минулого тижня виконувались зварювальні роботи на поворотній платформі, кріплення рейкового кола, обварювання зубвінця та налаштування бази для затяжки під екскаватор, а на 138-ій – підготовчі роботи до підйому екскаватора.