989

Крадіжка ТМЦ комбінату

10 лютого на перехресті вулиць Заміська та Промислова затримано водія автонавантажувача автоколони спецтехніки автоцеху на власному авто. При перевірці автомобіля у багажнику було виявлено 40 літрів дизельного пального, яке знаходилось в трьох каністрах. При проведенні подальшої перевірки встановлено, що вказане дизпаливо було зекономлене водієм автонавантажувача, коли він працював на складах сипучих матеріалів. Далі водій, спільно із стрілком загону внутрішньої охорони, злив та погрузив паливо до власного авто.

За результатами проведення службового розслідування працівниками бюро економічної безпеки стрілок загону був звільнений, а водій притягнений до відповідальності.

Підземні видобувні цехи

Останній період лютого видався досить напруженим для шахт Марганецького гірничо-збагачувального комбінату, особливо тяжким він став для шахт №№ 9/10 та 14/15, планові показники з видобутку руди яких досить часто були з "мінусом".

Шахта №3/5 на початку лютого "боролася" з сильним гірничим тиском, а тому професійна майстерність гірників відзначилась тим, що другу половину місяця шахта виконувала встановлені планові показники з видобутку сирої марганцевої руди. Проте на контролі знаходиться ситуація з очисним вибоєм – там ще досить "задавлений" вибій.

Весь минулий тиждень "дев’ять-десять" не виконувала встановлені планові показники з видобутку сирої марганцевої руди. У звітну добу понеділка видобувний колектив з планом не впорався через добивку та виконання ручних робіт в західному конвеєрному, також на ситуацію вплинув сильний гірничий тиск, який спричинив важкий доступ до вибою в західному відкотному. За даними на минулу середу видобуток руди не виконаний через перегін гірничого обладнання у західному конвеєрному штреку та виконання ручних робіт у 12-му південному. В п’ятницю з видобутку руди допущено близько 260 тонн "мінусу" через ручні роботи у 12-му південному, виконання ручних робіт та перегін комбайну по західному конвеєрному штреку.

Цікава ситуація склалася у надрах шахти №14/15 – тільки-но гірничий колектив стабілізує планові показники, так щось знову заважає гірникам: то сильний гірничий тиск у надрах, то нестача персоналу. У середу планові показники з видобутку руди недовиконані через заміну маслонасосу на комбайні КДР у 1-му північному вибої, а також два перегони гірничого обладнання по 23-му та 24-му південних штреках. В п’ятницю з плановими показниками по видобутку шахта також не впоралася. Причинами стали перегін обладнання та ремонт гідравліки по 1-му північному та заміна барабану стріли комбайну КДР.

Ремонти в Грушівському кар’єрі

На початку минулого тижня 5-тисячний роторний комплекс зупинився на вулканізацію 3-го вибійного конвеєра, яка виконувалась силами спеціалістів дільниці підземних монтажів, вулканізації та зовнішніх ремонтів. За даними на ранок середи було виконано вже два стики конвеєра. У п’ятницю силами ремонтної бригади Грушівського кар’єру проводились підготовчі роботи до запуску роторного комплексу та прокручування 3-го вибійного конвеєра.

Також минулого тижня продовжувались ремонтні роботи і на крокуючих екскаваторах кар’єру. На 116-ій машині виконувався ремонт ковшу, а на 138-ій – відкачування води та чищення роликового кола.

Минулого тижня розпочались ремонтні роботи на насосній станції "Грушівка-5". В четвер ремонтна бригада відремонтувала задвижку на водовідливі, а в п’ятницю вона почала демонтаж ротора насоса.